marți, 31 iulie 2012

Politica in Romania

               Nu ma regasesc in actiunile si strategiile (de culise) mai mult sau mai putin democratice,ale partidelor din scena politica romaneasca.Nu cred in aliante siropoase si despartiri cu tunete si fulgere si imi par ridicole denumirile partidelor cu 'nspe mii de initiale.PSD,PDL,PPDD,UDMR,UNPR,PRM (si pe cand PLM?).Dar cum romanul este bun la "disciplina" datului cu parerea,cum as putea ca eu sa fac rabat de la un asemenea talent.
               Am observat ca desi suntem rupti in fund si cu mucii la nas iar alesii nostrii se rasfata in lux,tot noi ne certam precum chiorii si ne sarim unul altuia la gat:"ce ma, tu tii cu Basescu?da cu cine sa tin ma cu Nastase si Iliescu?Huo basistule!mori comunistule!".Ne batem intre noi cand pe ei ar trebui sa-i tragem la raspundere.Dar,asa a fost mereu si imi e greu sa cred ca se va schimba vreodata ceva.
               Mineriade,privatizari neprofitabile,vanzari de imobile si terenuri la preturi de nimic,reparatii,constructii si achizitionari de bunuri publice in schimbul a unor sume fabuloase,evaziuni fiscale si deturnari de fonduri la cel mai inalt nivel ,imprumuturi peste imprumuturi la FMI,toate astea, desi uitate,ne-au lasat la fel de puternici ca si natiune, precum un miel intr-o cusca cu lei sau precum o minora in fata lui Negoita.
               Ce ne asteapta?Pai nimic bun odata ce am impuscat un comunist pentru a scapa de comunism dar am ales de 3 ori sa ne conduca tot un comunist.



       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu