luni, 23 iulie 2012

Moneda nationala

                    Buna ziua.Eu sunt Leul.Nu,nu traiesc in jungla si nu ma hranesc cu alte animale.Pai ce leu mai sunt atunci?Nici eu nu stiu de ce m-au numit "leu".Nu sunt fioros,puternic si nici de mare folos nu mai sunt.A fost o perioada acum multa vreme cand te puteai bizui pe mine.Oriunde mergeai,in schimbul meu puteai obtine multe lucruri.Mergeai in concedii la munte,la mare.Benzina nu te speria deloc atunci.Nu era monstrul care este azi.Dar vedeti,nu este vina mea.Nu eu am ales sa fie asa ci voi.Nu este corect sa mi se arunce mie atatea in spinare.Ce sa-ti spun, s-a depreciat leul si trebuie sa marim preturile la alimente si benzina,la accize si taxe,la transporturi si servicii.De ce sunt eu vinovat pentru ca voi v-ati vandut industria,ca v-ati batut joc de agricultura, ca nu aveti habar sa faceti turism si sa construiti infrastructuri?Eu cu ce sa ma fac puternic daca voi imi luati totul?Pe langa asta mai nou va si certati precum tatele in vazul Europei.Pai ce credeti ca ea sta cu mainele in san ,cum  faceti voi?Cu siguranta vor lua masuri iar eu am sa ajung si mai slab.Ma gandesc sa-mi caut alta tara,dar cu trecutul meu nu stiu cine m-ar putea pune pe picioare.

                                 BNR a afisat noul curs : 1Euro = 4.6009 Lei

                    Sa le multumim tuturor politicienilor dupa '89.Nu este doar meritul unuia.Cu totii merita multumiri si vorba aceea de fotbalist,sa le dam ce avem mai "bun" in noi.

        P.S.    Astept cu interes realizarea promisiunilor USL .5% TVA pentru alimente .  
     
               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu