Ce poate fi mai placut decat sa intarzii la serviciu din cauza numarului scazut de autobuze ce circula si asa cu viteza melcului?Am gasit!Poate fi o placere paradisiaca sa ajungi tarziu circuland ca o sardina pozitionata vertical,intr-un autobuz aparent fara aer conditionat plin peste limita recomandata cu pasageri.
Intrebare:"de ce acum 2-3 ani cand au aparut autobuzele de la Mercedes,constatam ca pe toate scria aer conditionat (prost gust) de parca ti-ar fi dat sampanie si caviar" .Vara asta au disparut acele inscriptii.Acum niciunul nu mai este dotat cu aer conditionat pentru pasageri........da da da.Soferul are aer conditionat.Toate masinile pentru transport calatori marca Mercedes de la RATB dispun de aer conditionat pentru sofer si doar 500 din cele 1000,oficial le ofera si pasagerilor "vanturi".
De fiecare data cand un sofer de autobuz este deranjat de la discutia telefonica din timpul condusului de catre un om ce simte ca lesina inghesuit de alti 50 de calatori la temperaturi de peste 35 de grade zbiara ofuscat "da ce, vezi ca scrie undeva ca are aer conditionat?" si apoi se intoarce amuzat la conversatia telefonica.
Explicatia pe care o am e urmatoarea.Soferii stiu cata motorina consuma masina cu aerul conditionat la maxim intr-o zi cu temperaturi de peste 35 de grade.Nu il pornesc iar la sfarsit de tura impart motorina cu cel de pe cealalta tura cat si cu seful de garaj.Cu siguranta nu toti fac asa dar mai mult ca sigur peste 400 din cele (oficial) 500 de autobuze cu aer conditionat au soferi ce practica aceasta metoda pentru a-si rotunjii veniturile.
"Romania te iubesc!"
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu